Krezga

Értem én! Csak leszarom...
Közös blog: susnyás

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Frenksztg: No megnéztem. Hát tényleg igazad van, ezt látni kell! Marha jó fiém. (2011.01.10. 18:08) film – Scott Pilgrim a Világ ellen
  • Frenksztg: Ezt volt szerencsém látni, és vagy írtam én is, vagy csak akartam... Marha jó film. Ahogy lassan d... (2010.12.29. 21:39) film – Viharsziget
  • Kakimaki: a doboza valóban szép... de az íze... mint a záptojás :D a szénsav meg olyan benne mint a kólában... (2010.12.25. 14:34) Sör – Arany Sas
  • Krezga: Többször én sem állnék neki, de nem is mondanám szörnyűnek, az ötlet tényleg nem volt rossz:) (2010.11.15. 22:54) film – A romok
  • Krezga: Classic:) (2010.11.14. 22:28) film – Ollókezű Edward

Linkblog

2010.06.04. 11:13 Krezga

film – Gran Torino

Gran Torino, 2008-as dráma. Főszerepben: Clint Eastwood (ő is rendezte).

Jelenleg: IMDb: 8,4 (a 90. legjobb film!!)

Filmkatalógus: 20. legjobb film!

Már régóta megvan a film, de valahogy nem tudtam magam rászedni, hogy megnézzem, egyszerűen úgy tűnt, hogy ez valami unalmas cucc lesz. Nagyot tévedtem, mert egy igazán jó filmmel van dolgunk. A főszereplőnk egy Vietnámot is megjárt nyugdíjas „bácsi”, aki már elvesztette a feleségét, a gyerekeivel meg nem igazán törődik (mondjuk ők se nagyon vele, de ez valószínűleg az apa miatt van). Egy rendkívül kellemetlen, mondhatni útállatos ember. A kisebbségeket meg kifejezetten nem kedveli.

A szomszédjába egy kínai család költözik, akiket nagyon nem bír az elején, aztán néha segít nekik, ők pedig nagyon megkedvelik, aztán szépen össze is barátkoznak. Közben viszont egy veszélyes bandával is összetűzésbe kerülnek, ám az öreg mindig keményen kezeli a dolgokat, és akiket szeret, azokat meg is védi. A végén pont ezzel a keménységével okoz gondot, és a szomszéd házat szétlövik, a lányt pedig rendesen összeverik. Ezután fogja magát és elmegy a banda házához, hogy bosszú álljon rajtuk…

Az egyik legjobb dráma amit mostanában láttam, a vége pedig fantasztikus!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krezga.blog.hu/api/trackback/id/tr772055719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása